Ana içeriğe geç

Lizbon'da kalbi duran oyuncu Oktay Çubuk taburcu oldu: Sağlık durumu hakkında açıklama yaptı

Portekiz'in başkenti Lizbon'da geçirdiği rahatsızlık nedeniyle kalbi duran ve yoğun bakımda tedavi gören 30 yaşındaki oyuncu Oktay Çubuk, taburcu edilmesinin ardından sosyal medya hesabından yaşadığı süreci ve sağlık durumunu aktardı.

Lizbon'da kalbi duran oyuncu Oktay Çubuk taburcu oldu: Sağlık durumu hakkında açıklama yaptı
Karar
16

Portekiz'in başkenti Lizbon'da aniden fenalaşan ve kalbinin durması üzerine acil olarak hastaneye kaldırılan oyuncu Oktay Çubuk'un tedavisi tamamlandı. Doktorların ilk müdahalesiyle kalbi yeniden çalıştırılan ve hayati riski atlatmasının ardından tedbir amaçlı yoğun bakım ünitesinde tutulan 30 yaşındaki oyuncu, sağlığına kavuşarak hastaneden taburcu edildi.

6a3c313d44627549-w650xh442.webp

"İYİLEŞME VE GERİ DÖNÜŞ SÜRECİNDEYİM"

Hastaneden ayrıldıktan sonra sosyal medya hesabı üzerinden bir açıklama yayımlayan genç oyuncu, iki ay önce meydana gelen olayı ve sağlık durumunu şu sözlerle paylaştı:

“Bir süredir sosyal medyada yoktum. Ama artık yaşadığım olayla ilgili birkaç şey söylemem gerektiğini hissediyorum. Bildiğiniz gibi, tam 2 ay önce Lizbon’da kalbim durdu. Doktorların söylediğine göre kısa bir süreliğine hayatımı kaybettim ve sonra tekrar hayata döndüm. Öncelikle bu süreçte yanımda olan aileme, dostlarıma, büyüklerime ve güzel mesajlarıyla destek veren herkese yürekten teşekkür ederim.”

6a3c3168ad637252.webp

"ZAMANI DAHA BİLİNÇLİ YAŞAMAK İSTİYORUM"

Yaşadığı bu kritik deneyimin ardından hayata bakış açısının değiştiğini ve tedavi sürecinin olumlu ilerlediğini belirten Çubuk, kendisine destek verenlere teşekkür ederek mesajını şu şekilde sonlandırdı:

“Bu olayın neden başıma geldiğini bilmiyorum. Bundan sonraki hayatımın nasıl şekilleneceğini de bilmiyorum. Ama bildiğim net bir şey var: Çok şanslıyım. Çünkü hâlâ buradayım. Bundan sonra bana verilen zamanı daha bilinçli, daha gerçek ve layığıyla yaşamak istiyorum. Şu an bir iyileşme ve geri dönüş sürecindeyim. Zamanla daha iyi olacağıma inancım tam. Bu süreç bana şunu hatırlattı: Yaşadığımız sürece umut vardır. Her gün daha iyi bir insan olmak için bir şans. Ve belki de en önemlisi, iyi ve doğru bir iz bırakmak için bir fırsat. Son anı beklemek yerine, şimdi yaşamak ve değişmek bizim elimizde.”

Kaynağa Git

İlgili Haberler