- Aykut Kocaman, 1 Mayıs 2026'da Aziz Yıldırım'ın davetiyle başlayan süreçte Oğuz Çetin ile takım planlaması üzerine çalıştı.
- Kocaman, 16 Haziran gecesi Oğuz Çetin ile yaptığı telefon görüşmesinin ardından Fenerbahçe yönetimiyle iletişimin kesildiğini belirtti.
- Kocaman, yönetimin tercihi olarak İsmail Kartal'a başarı diledi.
Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, sarı-lacivertli kulüpteki teknik direktörlük sürecine ilişkin açıklamalarda bulundu.
Olağanüstü seçimli genel kurul döneminde adı sık sık teknik direktör adayları arasında geçen Kocaman, kamuoyunda yer alan haberler nedeniyle açıklama yapma gereği duyduğunu belirtti.
"YOĞUN VE UYUMLU BİR ÇALIŞMA YÜRÜTTÜK"
Aykut Kocaman, 1 Mayıs 2026 tarihinde Aziz Yıldırım'ın davetiyle başlayan süreçte Oğuz Çetin ile birlikte takım planlaması üzerine kapsamlı çalışmalar yaptıklarını ifade etti. Kocaman, Fenerbahçe'nin sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut oyuncu dengesi üzerine yoğun bir çalışma yürüttüklerini kaydetti.
"ANSIZIN İLETİŞİM KESİLDİ"
Tecrübeli teknik adam, teknik kadro değerlendirmeleri sırasında uzlaşı zemini arayışının sürdüğünü belirterek, 16 Haziran gecesi Oğuz Çetin ile yaptığı telefon görüşmesinin ardından iletişimin kesildiğini söyledi. Kocaman, Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun tercih yaptığına dair haberleri ertesi gün medya aracılığıyla öğrendiğini ifade etti.
İSMAİL KARTAL'A BAŞARI DİLEDİ
Kulüplerde başarı ve başarısızlıklarda en büyük payın yönetimlere ait olduğunu vurgulayan Kocaman, yönetimin kendi tercihlerini kullandığını belirtti. Açıklamasında İsmail Kartal ve ekibine başarı dileklerini ileten Kocaman, Fenerbahçe'ye yönelik sevgisinin hiçbir zaman değişmediğini ve kulübün menfaatlerini her şeyin üzerinde tuttuğunu ifade etti.