Ana içeriğe geç

Ümit Özdağ'dan AKP'ye geçen belediye başkanlarına tepki: Seçmen iradesini yıpratıyor

Zafer Partisi lideri Ümit Özdağ, partisinden istifa ederek AKP'ye geçen belediye başkanlarına ilişkin, "Bu gelişmeler, Türk demokrasisi ve seçmen iradesi açısından çok ciddi ve çok yıpratıcı bir süreçtir" dedi.

Ümit Özdağ'dan AKP'ye geçen belediye başkanlarına tepki: Seçmen iradesini yıpratıyor
Odatv
16

Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ AKP'ye geçen belediye başkanları hakkında açıklamalarda bulundu.

Özdağ; Sivas, Erzincan Erzurum ve Kayseri illerini kapsayan yedi günlük yurt gezisinin ardından yaptığı yazılı açıklamada, "Son dönemde bazı belediye başkanlarının seçildikleri partilerden istifa ederek AK Parti saflarına katıldıklarını görüyoruz. Bu gelişmeler, Türk demokrasisi ve seçmen iradesi açısından çok ciddi ve çok yıpratıcı bir süreçtir" ifadelerini kullandı.

"SİYASİ BİR ETİK YOKSUNLUĞUNUN GÖSTERGESİDİR"

Özdağ; belediye başkanlarının aldığı kararların sadece 'kişisel' olmadığını vurgulayarak, "Belediye başkanları, görevlerine yalnızca kendi şahsi kimlikleriyle değil; seçmenlere verdikleri sözler, temsil ettikleri siyasi program ve mensubu oldukları partilerin desteğiyle gelmektedir. Türk milletinin vermediği belediye başkanlıklarını, düşman ceza hukuku terörü ile almak, siyasi bir gücün değil, siyasi bir etik yoksunluğunun göstergesidir. Bu istifalar ve katılımlarda rol alanlar; çocuklarına ve torunlarına miras olarak bir övünç değil, bir utanç bırakacaklardır" dedi.

"SEÇMEN YALNIZCA KİŞİYE DEĞİL SİYASİ ANLAYIŞA DA OY VERMEKTEDİR"

Ümit Özdağ'ın açıklamalarının geri kalanı şu şekilde:

Odatv.com

Kaynağa Git

İlgili Haberler