Kafe ve restoranlarda tüketicileri yakından ilgilendiren yeni bir uygulama hayata geçiriliyor. Tarım ve Orman Bakanlığının tüketiciyi bilgilendirme yönetmeliğinde yaptığı değişiklikle işletmeler, menülerinde yiyecek ve içeceklerin kalori, besin değeri ve içerik bilgilerini tüketicilerin görebileceği şekilde sunmak zorunda olacak.
Düzenlemeyle bilinçli tüketimin desteklenmesi amaçlanıyor.