Yıllık izinlerini memleketlerinde geçirmek isteyen gurbetçiler, Kapıkule Sınır Kapısı’ndaki işlemlerini tamamladıktan sonra Türkiye’nin çeşitli illerine doğru yola çıkıyor.
Avusturya’nın başkenti Viyana’dan Kırşehir’e gelen Suat Lafçı ise, uzun süredir gurbette yaşadıklarını ve memleket hasretini gidermek için Türkiye’ye geldiklerini belirterek, özlemlerinin yıllar geçse de azalmadığını ifade etti.