La Liga ekibi Atletico Madrid’den ayrılan Antoine Griezmann, kariyerine ABD’de devam edecek.
Orlando City, yıldız futbolcuyu kadrosuna kattığını resmi hesaplarından yaptığı paylaşımla ilan etti.
Kulübün transfer duyurusu kısa sürede dikkat çekerken, açıklamanın video ile yapılması da taraftarlar arasında ilgi gördü.
Antoine Griezmann, Orlando City ile mart ayında anlaşmaya varmıştı.
Kulüp daha önce yaptığı açıklamada, Fransız oyuncunun sözleşmesinin temmuz ayında başlayacağını ve 1 yıl süreyle geçerli olacağını duyurmuştu.