Ana içeriğe geç

Yargıtay'dan çok konuşulacak boşanma kararı! 'Banyonun ışığını çok yaktın, sifonu niye çektin' sözleri yaktı

Eşine sürekli, ‘banyonun ışığını çok yaktın, sifonu niye çektin, çay demleme' diyerek 'aşırı tutumlu' davranan eşe kötü haber Yargıtay'dan geldi. Yüksek mahkemeye göre, aydınlatma ve ısınma kısıtlamasına gitmek, yiyecek israfı bahanesiyle evdeki temel gıdayı kısıtlamak boşanma ve maddi tazminat sebebi olarak gösterildi.

Yargıtay'dan çok konuşulacak boşanma kararı! 'Banyonun ışığını çok yaktın, sifonu niye çektin' sözleri yaktı
A Haber
16

Kocasının cimriliğinden dolayı sıkıntı yaşadığını öne süren K.L. isimli genç kadın Aile Mahkemesi'nin yolunu tuttu. Kocasının aşırı cimri davrandığını, eve kimsenin gelip gitmesini istemediğini, müşterek evin yaşanabilir şartlara sahip olmadığını iddia etti.

"ÇAY DEMLEMEMİ BİLE YASAKLADI"

Evin temel ihtiyaçlarının bile yeterince karşılanmadığını belirten K.L. "Beni sürekli, 'banyonun ışığını çok yaktın, sifonu çektin' gibi sebeplerle hakaret edip evden kovuyor. Bir adet patates dahi kalsa eve gıda malzemesi, deterjan almıyor. Çay demlememi bile yasakladı. Kişisel temizliğine de dikkat etmiyordu. Devamlı olarak beni aldatabileceği vurgusunu yapıyordu. Evlilik birliğinin sarsılması sebebiyle boşanmamıza ve aylık bin 500 TL yoksulluk nafakasına, faizi ile 30 bin TL maddi, 50 bin TL manevi tazminata karar verilmesini talep ediyorum" dedi.

Yargıtay'ın kararının bundan sonraki kararlarda emsal teşkil edeceği hatırlatıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler