Mahmut Tuncer'in kızı Gizem Tuncer, geçtiğimiz gün Nişantaşı'nda objektiflere yansıdı. Gizem Tuncer, muhabirlerin sorularına cevap verdi.
Bir dönem yaşadığı sağlık sorunları nedeniyle kilo verme süreci geçiren Tuncer, anneannesini kaybetmeyi kaldıramadığını depresyona girdiğini ve yeme bozukluğu yaşadığını söyledi.
Tuncer, "O sırada yeme bozukluğu yaşadım; sürekli çok fazla yiyordum. Doymak bilmeden şeyler yediğim oluyordu. Dolayısıyla şimdiki halimden memnunum. Şu an diyet yapmıyorum, sadece formumu korumaya çalışıyorum ve spor yapıyorum. Şimdi gayet iyiyim. Toplamda 26 kilo verdim. Gardırobumda hem 42 hem de 36 beden pantolonlar var, yani biraz garip bir dolaba sahibim. Geçen sene korkunç bir şişmandım, bikinilerimi hiç giymedim" dedi.
"İĞNE TEMBEL İŞİ"
Zayıflama iğnesini sadece 1 kere doktor gözetiminde denediğini ifade eden Gizem Tuncer, "Pankreas enzimlerimi bozdu ve bana hiç iyi gelmedi; şiddetli karın ağrıları yaşadım. Bende işe yaramayınca iş başa düştü. Keşke iğneyle kolayca zayıflasaydım ama olmadı. Diyet yaptım ve beni tok tutsun diye çok fazla yumurta tükettim. Bazen günde dört, bazen beş yumurta yiyordum; kısacası yumurtayla zayıfladım diyebilirim, iğneden çok daha faydalı oldu. Bana göre iğne biraz tembel işi, zaten iğneyle zayıflayanlar hemen anlaşılıyor" ifadelerini kullandı.
Kolundaki dövmeyle ilgili de konuşan Tuncer, "Kolumdaki dövme babamın imzası. Vücudumun başka bir yerinde de Arapça 'Mahmut' yazıyor. Babama inanılmaz düşkünüm" açıklamasını yaptı.

