A Milli Takımımız'ın yıldız isimlerinden Arda Güler, ABD'yi 3-2 yendiğimiz 2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki son maçımızın ardından konuştu.
Arda Güler, 'Maçtan önce üzgün ve moralimin bozuk olduğunu söylemişsiniz... Tüm eleştiriler haklı.' dedi.

Genç yıldız, 'İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar! Drama yapamayız! Kötü oynadık ve elendik!' ifadelerini kullandı.