Ana içeriğe geç

Otoyolda tehlikeli anlar: Otomobilin emniyet kemerine tutunarak yolculuk yaptı

Şanlıurfa’da bulunan Siverek-Adıyaman kara yolunda bir motosiklet sürücüsü, hızla ilerleyen bir otomobilin penceresinden sarkan emniyet kemerine tutunarak yolculuk yaptı. Hem kendi hem de trafiğin güvenliğini tehlikeye atan sürücü bir süre böyle devam ederken, o anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.

TGRT Haber
16

Şanlıurfa’da bulunan Siverek-Adıyaman kara yolunda bir motosiklet sürücüsü, hızla ilerleyen bir otomobilin penceresinden sarkan emniyet kemerine tutunarak yolculuk yaptı. Hem kendi hem de trafiğin güvenliğini tehlikeye atan sürücü bir süre böyle devam ederken, o anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler