Gençlerbirliği'nde bir ayrılık daha yaşandı.
Altyapısından yetiştiği kırmızı-siyahlı kulüpte 12 yıl geçiren savunma oyuncusu Abdullah Şahindere, sosyal medya hesabından yayımladığı mesajla Gençlerbirliği'ne veda etti.
Gençlerbirliği'nde bir ayrılık daha yaşandı.
Altyapısından yetiştiği kırmızı-siyahlı kulüpte 12 yıl geçiren savunma oyuncusu Abdullah Şahindere, sosyal medya hesabından yayımladığı mesajla Gençlerbirliği'ne veda etti.