Ana içeriğe geç

Sıcaklıkların başlamasıyla kenti istila ettiler! Vatandaşlar isyanda

Adana Büyükşehir Belediyesi'nin zamanında ilaçlama yapmadığını öne süren vatandaşlar, kent genelinde sivrisineklerin adeta istila oluşturduğunu belirterek duruma tepki gösterdi. Özellikle sulak alanlar ve kanalların çevresinde yaşayan vatandaşlar, kötü koku ve sivrisinekler nedeniyle günlük yaşamlarının olumsuz etkilendiğini söyledi.

Sıcaklıkların başlamasıyla kenti istila ettiler! Vatandaşlar isyanda
Haber Global
16

Kent genelinde sıcakların başlamasıyla birlikte özellikle akşamları ortaya çıkan sivrisinekler nedeniyle vatandaşlar zor anlar yaşıyor.

Adana Büyükşehir Belediyesinin sineklerin larva döneminde ilaçlama yapmadığını öne süren vatandaşlar evde pencere açamadıklarını söyledi.

Merkez Yüreğir ilçesine bağlı Kiremithane ve Şehit Erkut Akbay ile Çamlıbel Mahallerinden geçen Sarıçam Deresi de yeteri kadar temizlenmediği için bu kanal etrafında evleri olan vatandaşlar sivri sineklerin arı gibi koloni halinde dolaştığını ifade ederek duruma isyan etti.

"Çocuklar sağlık sorunu yaşamaya başladı"

Mahalle sakinlerinden Emin Kılıç, bölgede uzun süredir ilaçlama yapılmadığını iddia ederek, çocuklarının sağlık sorunları yaşamaya başladığını ifade etti. Kılıç, "Bu alanda belediyelerden hiçbir yardım göremiyoruz. Kurutulmuş bir kanal olmasına rağmen sinek larvalarıyla dolu. Çocuklarımıza hastalık yayılıyor. 3 çocuğumu hastaneye götürdüm.

Kaynağa Git

İlgili Haberler