Ankara'da 13. gündür hak talebiyle eylem yapan öğretmenler, sürdürdükleri açlık grevini sona erdirdi.
Öğretmenlere çok sayıda akademisyen ve meslek örgütü tarafından açlık grevini sona erdirme çağrısı yapılmıştı.
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası üyesi öğretmenler, çağrılar üzerine açlık grevine ara verdiklerini duyurdu.
Öğretmenler, taban maaş hakkının geri getirilmesi ve atama mağduriyetlerinin giderilmesi talebiyle açlık grevi yapıyordu.
Odatv.com