Cumhurbaşkanı Erdoğan Beştepe'de Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması programına katıldı: 'Kerbela'nın acısını halen yüreğimizde yaşıyoruz'
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen "Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması" programına katıldı.
Yeni Şafak