Ana içeriğe geç

Cumhurbaşkanı Erdoğan Beştepe'de Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması programına katıldı: 'Kerbela'nın acısını halen yüreğimizde yaşıyoruz'

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen "Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması" programına katıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan Beştepe'de Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması programına katıldı: 'Kerbela'nın acısını halen yüreğimizde yaşıyoruz'
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler