Ana içeriğe geç

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası'ndaki kampa geldi

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli takımın kamp yaptığı Topuk Yaylası Tesisleri’ne geldi.

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası'ndaki kampa geldi
Cnn Türk
16

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarını Düzce’de bulunan Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdürüyor. Başkan Aziz Yıldırım, akşam saatlerinde Topuk Yaylası Tesisleri’ne geldi. Yıldırım’a başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyesi Özgür Peker de eşlik etti. Başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyesi Özgür Peker, sabah antrenmanını takip edecek ve öğlen yemeğinde takımla bir araya gelecek.

Kaynağa Git

İlgili Haberler