Ana içeriğe geç

Bekir Ali Yüksel yazdı: Bayrak açıyorum

Siyasal İletişim Danışmanı Bekir Ali Yüksel, milyonlarca yurttaşın aklındaki soruları aktardığı yazısında yaşanan sıkıntılara tepki göstermek adına 'bayrak açıyorum' sözlerini kullandı. Yüksel yazısında 27 Haziran Cumartesi akşamı Tandoğan Meydanı'nda gerçekleşecek mitingle ilgili çağrıda da bulundu.

Bekir Ali Yüksel yazdı: Bayrak açıyorum
12 Punto
16

PKK terör örgütü elebaşı Öcalan'a verilmeye çalışılan statülere ve elebaşı için kullanılan 'önder' ifadesine de tepkisini dile getiren Siyasal İletişim Danışmanı Bekir Ali Yüksel'in yazısının tamamı şöyle:

Çok partili hayata geçtiğimiz günden bu yana sandıkla yönetilen ülkemizde, son dönemde şöyle sorularla muhatap oluyorum: "Acaba attığım oyu sayacaklar mı?" "Acaba çıkan sonucu tanıyacaklar mı?"

Maalesef millet, verdiği oyun son sözü söyleyip söylemeyeceğinden emin değil artık. Çünkü hep birlikte gördük ki sandığın mührü, başka bir odada bozulabiliyor. Seçim sathında kural değişiyor; seçim kurullarının gözetiminde yapılmış bir seçim, yıllar sonra bambaşka bir mahkemenin kaleminde "yok hükmünde" sayılabiliyor. Milletin "evet" dediğine, bir başkası "olmaz" diyebiliyor.

Sonrası; bir suskunluk. Sonrası; "ben dememiş miydim" diyen yorgun bir iç çekiş. Sonrası; "bu ülkede zaten hiçbir şey değişmez" diyen o sinsi, yavaş yavaş içimize sızan teslimiyet…

Ama ben bu teslimiyeti reddediyor, bayrak açıyorum!

Maaşını alamayan madenci, yerde sürüklenen öğretmen, kepenk kapatan esnaf, ay sonunu getiremeyen emekli için bayrak açıyorum.

Yazdığı haber yüzünden, çıktığı kürsü yüzünden, kurduğu cümle yüzünden içeri atılanlar için bayrak açıyorum.

Evladının hesabını soramayan ana, işsiz gezen genç, torununa bayram harçlığı veremeyen dede için bayrak açıyorum.

Ve en çok da; "bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın" deyip, sıranın bir gün kendisine de geleceğini unutanları uyandırmak için bayrak açıyorum!

Teröre, Bölücülüğe ve Haksızlığa Karşı Bayrak Açıyorum!

Kırk yıldır bu vatanın gürbüz evlatlarını tabuta sığdıran bölücü terör örgütüne ve onun elebaşına "önder" diyenlere, İmralı canisi için özgürlük mitingleri düzenleyenlere ve bu nümayişe izin verenlere bayrak açıyorum.

Evladını askere gönderdiğinde yürek çarpıntısıyla kapıyı açan anneler için bayrak açıyorum.

Üniter yapıya düşman, emperyalizmin sömürge valilerine karşı bayrak açıyorum.

İtirazım Var! Yolsuzluğa, arsızlığa, hırsızlığa; Bölücülüğe, talancılığa, yalancılığa; İmralı ulaklarına, Öcalan yalaklarına bayrak açıyorum!

Evet, onlar da bu hafta sonu meydanlarda olacak. İmralı'dan gelen sesle "özgürlük" diye haykıracak, bir katilin esaretini "süreç" diye pazarlığa açacaklar.

İşte tam da bu yüzden, şimdi meydanları doldurmanın zamanıdır. Türk milletinin haykırışını sağır kulaklara duyurma zamanıdır. Çünkü bu yalnızca bir miting değil; haksızlığa, hukuksuzluğa ve etnik bölücülüğe "dur" diyen sessiz çoğunluğun sesini bulduğu gündür!

27 Haziran Cumartesi akşamı, saat 18.00'de Tandoğan Meydanı'nda olacağım.

Biat kültürüne itiraz etmek; bu ülkeyi sahipsiz zannedenlere al bayrağın azametini göstermek için.

"Eğri kılıç kınında paslanmalı, İmralı canisi İmralı’da kalmalı" demek için, Haydi meydanlara!

Yitip giden adaletin, susturulan sesin, sindirilen iradenin ve bu vatan için can verenlerin hatırına; boyun eğmeyeceğiz, biat etmeyeceğiz, "bu ülke sahipsiz değil" demekten asla vazgeçmeyeceğiz.

Son bulsun teslimiyet, yaşasın Cumhuriyet!

Haber Kaynağı : 12punto

Kaynağa Git

İlgili Haberler