CHP Lideri Özgür Özel bugün Antep’e yurttaşlarla bir araya geldi. Özel, “Biz mağlubiyetleri geride bıraktık, bir daha kaybetmeye tahammülümüz yok” dedi.
CHP Lideri Özgür Özel, Antep’in Nizip ilçesinde partililer ve yurttaşlar tarafından karşılandı. Özel, “Kimse üzülmesin. Karşılamadan itibaren güzel, üzüntülü, öfkeli sözler söyleniyor. Buradan hepinize söylüyorum. Ne yapacaksak sizinle birlikte, sizin rızanızla ve asla ve asla sizi üzmeyerek, sizi yalnız bırakmayarak yapacağız. Söz veriyorum. Esas olan, CHP'dir. Aslolan da CHP'yi atanmışların değil, seçilmişlerin yönetmesidir. Kim ne yaptıysa o yaptığını da biliyor, millet de kimin ne yaptığını biliyor” dedi.
“Bir kural var” diyen Özgür Özel şöyle devam etti: “O da şu: Biz mağlubiyetleri geride bıraktık, bir daha kaybetmeye tahammülümüz yok. Kural, biz kazanan CHP’yiz. Biz, iktidara yürüyen CHP’yiz ve asla ve asla yenilenlerle ve kaybettirenlerle, kaybettirecek olanlarla birlikte değil, sizlerle birlikte kazanacak olanlarla, iktidar olacak olanlarla yürüyeceğiz. Şimdi o yüzden gideceğiz bakalım fıstık üreticisi bizden ne bekliyor, sanayici ne bekliyor, emekçi ne bekliyor, ev hanımı ne bekliyor bizden? Gideceğiz bakalım, gençler bizden ne bekliyor?”