Bakan Tekin'in açıklamaları şöyle:
"Çocuklarımızın heyecanına ortak olmak için buradayız. Emeği geçen başta öğretmenlerimiz olmak üzere herkese şükranlarımı sunuyorum. Kolay değil. 180 gün, 36 hafta. Bütün her şeyi bir tarafa bırakarak gelip çocuklarla burada, öğrencilerle, onların girişimlerine katkı vermek için fedakarlık yapıyorlar. Tatili hak ettiler. Hepsine hayırlı tatiller diliyorum. İnşallah hayırlara vesile olur."