Sivas’ta 15 yıldır gıda sektöründe faaliyet gösteren Selahattin Yabalı, 3 yıl önce başlattığı uygun fiyat kampanyasıyla dikkat çekti. Ancak işletme, son dönemde kimliği belirsiz kişiler tarafından yapılan çok sayıda şikayet nedeniyle denetimlere konu oldu.
DENETİMLERDE SORUN ÇIKMADI
Yapılan kontrollerde işletmede herhangi bir olumsuzluk tespit edilmediği, ürünlerin mevzuata uygun şekilde sunulduğu belirtildi. Buna rağmen şikayetlerin devam ettiği ifade edildi.
İşletme sahibi Yabalı, CİMER’e yapılan başvurularda kendileri hakkında “at eti satılıyor”, “menü bulunmuyor” gibi iddiaların yer aldığını söyledi. Tüm ürünlerin faturalı ve güvenilir tedarikçilerden alındığını vurgulayan Yabalı, üretim sürecinde şeffaf olduklarını ifade etti.
“KALİTELİ ÜRÜNÜ UYGUN FİYATA SUNUYORUZ”
Yabalı, işletmenin kira ödemeden kendi mülkiyetinde faaliyet gösterdiğini belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Yaklaşık 15 senedir bu sektördeyim. 3 yıl önce başlattığımız kampanyayla vatandaşlara uygun fiyatlı ve kaliteli ürün sunuyoruz. Şu an birçok yerde lahmacun 200-300 TL’ye satılırken biz 50 TL’ye satıyoruz. Buna rağmen sürekli şikayet ediliyoruz. Tüm ürünlerimizi faturalı ve güvenilir yerlerden temin ediyoruz.”
“KARALAMA KAMPANYASI” İDDİASI
Yabalı, yaşanan sürecin bazı meslektaşlarından kaynaklanabileceğini düşündüğünü belirterek, işletmesinin haksız yere hedef alındığını savundu. Vatandaşları iş yerini bizzat görmeye ve ürünleri denemeye davet eden Yabalı, kazançlarının sürdüğünü ancak düşük fiyat politikalarının rahatsızlık yaratmış olabileceğini ifade etti.