İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından ünlü isimlere yönelik yürütülen uyuşturucu soruşturması kapsamında hakkında adli kontrol kararı verilen şarkıcı ve eski manken Ayşe Hatun Önal'ın savcılık ifadesine ilişkin detaylar ortaya çıktı. Önal'ın ifadesinde, hakkındaki suçlamaları reddettiği ve uyuşturucu madde kullanmadığını savunduğu öğrenildi.
Soruşturma sürecinde Adli Tıp Kurumu’na biyolojik örnek veren Önal’ın uyuşturucu testinin sonuçlandığı ve yapılan incelemede sonucun negatif çıktığı kaydedildi.
Savcılık sorgusunda gizli tanık ifadelerinin gerçeği yansıtmadığını savunan Önal’ın, uyuşturucu madde kullanmadığını söylediği belirtildi. Önal’ın ifadesinde, “Hayatımın hiçbir döneminde uyuşturucu madde kullanmadım” dediği aktarıldı.
Uyku problemi yaşadığını dile getiren Önal’ın, bu nedenle ilaç kullandığını söylediği öğrenildi. Önal’ın savunmasında, “Sadece uyku problemim nedeniyle akşamları uyku ilacı içiyorum” ifadelerine yer verdiği belirtildi.
"9 SENE ÖNCE 1-2 KEZ GİTTİM"
Sabah'ta yer alan habere göre, sorguda Önal’a, Kasım Garipoğlu’nun basına da yansıyan yalı partilerine ilişkin soru yöneltildiği de aktarıldı.
Önal’ın bu soruya, söz konusu partilere yıllar önce sınırlı sayıda katıldığı yönünde cevap verdiği belirtildi. İfadeye göre Önal, “9 sene önce 1-2 kez gittim” dedi.