Kulüpler Birliği toplantısında gerginlik!
Kulüpler Birliği’nin dün gerçekleştirdiği ve yabancı kuralı başta olmak üzere kritik konuların masaya yatırıldığı toplantıda gergin anlar yaşandı. Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım ile Fenerbahçe temsilcileri arasında çıkan tartışma, diğer kulüp başkanlarının araya girmesiyle yatıştırıldı.
Kanal 6
16
Kulüpler Birliği Vakfı, Türk futbolunun öncelikli gündem maddelerini ve yeni sezonda uygulanacak yabancı kuralını masaya yatırmak üzere dün bir araya geldi. Birçok önemli konunun görüşüldüğü ve bazı kararlar üzerinde mutabakata varıldığı öğrenilen kritik zirveye, arka planda yaşanan sert bir tartışma damgasını vurdu. Toplantıda kulüp temsilcileri arasında tansiyonun bir anda yükseldiği ve taraflar arasında ciddi bir gerginlik oluştuğu ortaya çıktı.
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım’ın yer almadığı bu önemli zirvede, sarı-lacivertli kulübü başkan vekili Barış Göktürk ile genel sekreter Mahmut Uslu temsil etti. Toplantının ilerleyen bölümlerinde, Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım ile Fenerbahçe adına masada bulunan Barış Göktürk ve Mahmut Uslu arasında henüz bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı.
BAŞKANLAR ARAYA GİREREK SAKİNLEŞTİRDİ
Toplantı salonunda seslerin yükselmesiyle birlikte taraflar arasında karşılıklı atışmalar yaşandı. Sözlü tartışmanın büyümesiyle gerginliğin had safhaya ulaştığı ve salondaki atmosferin iyice gerildiği aktarıldı. Kulüpler Birliği toplantısında uzlaşı sağlanan ana gündem maddelerinin haricinde patlak veren bu kriz, salonda bulunan diğer kulüp başkanlarının müdahalesiyle büyümeden önlendi. Diğer başkanların araya girerek tarafları güçlükle sakinleştirdiği ve tartışmanın yatıştırıldığı bildirildi.
Kaynağa Git