Ana içeriğe geç

Bakan açıkladı: 'Hürmüz'de 7 gemimiz bekliyor'

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ABD-İran savaşı nedeniyle Hürmüz Boğazı'ndaki gelişmelerin yakından takip edildiğini belirterek, savaşın başlangıcından bu yana 11 Türk sahipli geminin güvenli şekilde bölgeden ayrıldığını, 7 geminin ise bekleyişini sürdürdüğünü açıkladı.

Bakan açıkladı: 'Hürmüz'de 7 gemimiz bekliyor'
Odatv
16

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki son duruma ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yaptı. Bölgede yaşanan gelişmelerin anbean takip edildiğini belirten Uraloğlu, gemiler ve vatandaşlarla sürekli temas halinde olduklarını ifade etti.

7 GEMİ HÜRMÜZ'DE BEKLİYOR

Bakan Uraloğlu, savaşın başlamasından bu yana Türk sahipli gemilerin durumuna ilişkin bilgi vererek, son olarak 21 Haziran sabahı iki geminin daha bölgeden ayrıldığını duyurdu. Uraloğlu, "Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı" ifadelerini kullandı. Uraloğlu, 7 geminin ise bekleyişinin devam ettiğini ifade etti.

Uraloğlu'nun söz konusu açıklamasının tamamı ise şöyle:

"Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ediyor, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarımızla sürekli temas halinde bulunuyoruz. Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı. Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor. Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz."

Bakan açıkladı: 'Hürmüz'de 7 gemimiz bekliyor' - Resim : 1

Odatv.com

Kaynağa Git

İlgili Haberler