Adana'da Sivrisinek İstilası: Mahalleli Belediye Hizmetlerine Tepkili
Adana'da sıcakların bastırmasıyla birlikte artan sivrisinek popülasyonu, Yüreğir ilçesindeki mahalle sakinlerini bezdirdi. Sarıçam Deresi çevresindeki ilaçlama çalışmalarının yetersiz kaldığını öne süren vatandaşlar, kötü koku ve sinekler nedeniyle pencerelerini dahi açamadıklarını belirterek, belediyeden bölgede acil dezenfeksiyon ve temizlik faaliyetlerine başlamasını talep ediyor.
Gzt