Ana içeriğe geç

Eskişehir’de taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı

Eskişehir’in Sivrihisar ilçesindeki bir maden ocağında taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı.

Eskişehir’de taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı
Dha
16

Olay, Sivrihisar ilçesine bağlı kırsal Böğürtlen Mahallesi’nde bulunan bir maden ocağında meydana geldi. Maden ocağında çalışan işçilerden Nihat E. (27) ve Bekir A. (52), henüz bilinmeyen nedenle silo üzerinden, taş kırma kuyusuna düştü. Diğer işçilerin ihbarı üzerine bölgeye jandarma, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin uğraşları sonucu kuyudan çıkarılan 2 işçi, ilk müdahalelerinin ardından ambulansla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Tedaviye alınan iki işçinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler