Ana içeriğe geç

Yıl boyunca hazırlanan eserler ziyaretçilerle buluştu

Aydın’ın Sultanhisar ilçesindeki ortaokul öğrencileri, yılı boyunca hazırladığı eserleri ziyaretçilerin beğenisine sundu.

Yıl boyunca hazırlanan eserler ziyaretçilerle buluştu
tv100
16

Aydın Sultanhisar Hadıloğlu İbrahim Uzunırmak Ortaokulu tarafından düzenlenen Görsel Sanatlar Dersi Yıl Sonu Sergisi, öğrencilerin ve davetlilerin katılımıyla gerçekleştirildi. Sergide öğrencilerin eğitim öğretim yılı boyunca hazırladığı resim ve çeşitli görsel sanatlar çalışmaları ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.

Yıl boyunca hazırlanan eserler ziyaretçilerle buluştu - Resim : 1

YETKİLİLER SERGİYİ ZİYARET ETTİ

Sergiye Sultanhisar Kaymakamı Ali Ekber Ateş ile Sultanhisar Belediye Başkan Yardımcısı Okan Yalçınkaya da katıldı. Sergi alanını gezen Kaymakam Ateş, öğrenciler tarafından hazırlanan eserleri tek tek inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Yıl boyunca hazırlanan eserler ziyaretçilerle buluştu - Resim : 2

BAŞARILARINDAN DOLAYI TEBRİK EDİLDİ

Öğrencilerin ortaya koyduğu eserleri takdirle karşıladığını ifade eden Kaymakam Ateş, emeklerinden dolayı öğrencileri ve öğretmenleri tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

ESERLER ZİYARETÇİLERİN BEĞENİSİNİ KAZANDI

Yıl boyunca yapılan çalışmaların sergilendiği etkinlik, ziyaretçilerden de ilgi gördü. Öğrenciler, hazırladıkları eserleri katılımcılara tanıtma fırsatı buldu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler