CHP’de “mutlak butlan” kararı sonrası yaşanan tartışmalar ve parti içindeki ayrışmalar sürerken, Ankara kulislerini hareketlendiren yeni bir gelişme yaşandı. İYİ Partili Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve CHP’den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan’ın AK Parti’ye katılacağı iddia edildi.

AK PARTİ'YE GEÇECEKLER: TARİH BELLİ OLDU
İsmail Saymaz’ın köşesinde kaleme aldığı yazıda, iki ismin AK Parti’ye katılacağı öne sürüldü. İddiaya göre Rasim Arı ve Mesut Özarslan, perşembe günü genişletilmiş il başkanları toplantısında yeni partilerine geçecek.
Aziz Hemşerilerim,
— Dr. Mesut Özarslan (@OzarslanMesut) February 8, 2026
31 Mart 2024 tarihinde yapılan yerel seçimlerde Keçiören halkı teveccüh göstererek büyük bir oy oranı ile şahsımı Belediye Başkanlığı’na layık görmüştür. Keçiören halkının bu teveccühü beni onore etmiştir. Mazbata alma töreninde de açıkladığım üzere, ilk günden…
“GÖREV YAPMAM MÜMKÜN DEĞİL”
Öte yandan hatırlanacağı üzere Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullanmıştı:
“Soruyorum; bir genel başkan, belediye başkanına küfür eder mi? Bir genel başkan, ailevi değerleri hedef alıp hakaret eder mi? Bir genel başkan, ağıza alınmayacak kelimelerle tehdit eder mi? Özellikle aile değerlerim ve kutsal varlığım annem ve merhum babamın dahi karıştırıldığı mesajlar karşısında; Cumhuriyet Halk Partili seçmene olan saygım ve sevgim baki kalmak kaydı ile artık Cumhuriyet Halk Partisi saflarında hizmet etmem söz konusu dahi olamaz.

Benim tek önceliğim Keçiören’e hizmet olmasına rağmen mesajlarda yer alan üslubun ve anlayışın hâkim olduğu bir zeminde, enerjimi ve mesaimi ilçemin sorunlarına odaklayarak sağlıklı bir şekilde görev yapmamın mümkün olmadığı kanaatine varmış bulunuyorum.
Tepkim; Cumhuriyet Halk Partisi’nin kurumsal kimliğine, Atatürkçü ve Cumhuriyetçi seçmenlerine değil; siyasi nezaketi ve devlet ciddiyetini yitirmiş mevcut yönetim anlayışınadır.”