Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz Açıklaması, Geçen Gemi Sayısı Belli oldu
Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz Boğazı açıklaması geldi. Uraloğlu, "Savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı" ifadelerini kullandı.