Ana içeriğe geç

Trump: Erdoğan olmasaydı NATO Zirvesi'ne gitmezdim

ABD Başkanı Donald Trump, Beyaz Saray'da, NATO Genel Sekreteri Rutte ile yaptığı ortak basın toplantısında, "Erdoğan gel dediği için gidiyorum. O olmasaydı NATO toplantısına gitmezdim. Kendisi harika bir lider, kendisine saygı duyuyorum. Türkiye en güçlü NATO üyesi" diye konuştu.

Trump: Erdoğan olmasaydı NATO Zirvesi'ne gitmezdim
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler