Araştırma: İşlenmiş gıdalar dikkat süresi ve zihinsel işlem hızını düşürüyor
İki binden fazla kişinin incelendiği yeni araştırma, aşırı işlenmiş gıdaların yalnızca fiziksel sağlığı değil, dikkat ve odaklanma becerilerini de etkileyebileceğini ortaya koydu.
Sputnik
16
Monash Üniversitesi, Sao Paulo Üniversitesi ve Deakin Üniversitesi araştırmacılarının yürüttüğü çalışma, 2 bin 100'den fazla orta yaşlı ve yaşlı Avustralyalının beslenme ve bilişsel verilerini analiz etti.
Kaynağa Git