İYİ Parti'nin Ankara Tandoğan Meydanı'nda düzenlediği "Bayrak Mitingi" binlerce kişinin katılımıyla başladı.
Türkiye'nin farklı illerinden gelen partililer ve vatandaşlar ellerinde Türk bayraklarıyla miting alanını doldururken, İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu da alana geldi.
İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, Ankara Tandoğan Meydanı'nda düzenlenen "Bayrak Mitingi"nde Türk bayrağını göndere çekti pic.twitter.com/sXcnwD9rKo
— Cumhuriyet (@cumhuriyetgzt1) June 27, 2026
Dervişoğlu, miting öncesinde Türk bayrağını göndere çekti. Bayrak töreninin ardından vatandaşları selamlayan Dervişoğlu, kürsüye çıkarak açıklamalarda bulunmaya başladı.
Dervişoğlu'nun açıklamasından öne çıkanlar şöyle:
-Siyasetin kendi içindeki hesaplarmış gibi, haftalarca aynı yapay gündemler aynı ekranlara kazınıyor.
-Malumunuz dün Kadir İnanır’ı maalesef kaybettik. O Tatar Ramazan’dı, şoför ilyas’tı… Ne mutlu ki benim için her zaman Kadir ağabeyimdi. Fatsalı hemşehrim, delikanlı ve solcu bir ağabeyimdi. Ben de onun Türk milliyetçisi ülkücü kardeşiydim. Hayatıma çok önemli katkılar sağladı. İnanır solcuydu, akil adamdı, anmayın dediler. Ben müsavat Dervişoğlu’yum. 50 senelik ağabeyime Allah’tan rahmet dileyemeyeceksem, bu siyaset batsın. Allah ruhunu şad eylesin. Sen hiç merak etme, biz bu oyunu da bozacağız.
DEVAM EDİYOR...