Ana içeriğe geç

Kulis iddiası: Levent Koç'un ardından Rasim Arı ve Mesut Özarslan da mı AKP'ye katılıyor?

İYİP'li Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve CHP'den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan'ın 25 Haziran'da genişletilmiş il başkanları toplantısında AKP'ye katılacağı iddia edildi.

Kulis iddiası: Levent Koç'un ardından Rasim Arı ve Mesut Özarslan da mı AKP'ye katılıyor?
Evrensel
16

CHP'den istifa eden Haymana Belediye Başkanı Levent Koç'un dün Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın elini öperek AKP'ye katılmasının ardından, önümüzdeki günlerde İYİP ve CHP'li iki belediye başkanının daha AKP'ye katılacağı öne sürüldü.

Gazeteci İsmail Saymaz'ın "Yavaş: İki gün önce elimi öpmek istedi, 'Geçmeyeceğim' dedi" başlıklı yazısında aktardığı kulis iddiasına göre, İYİP'li Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve CHP'den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan AKP'ye katılacak.

Ne olmuştu?

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, 8 Şubat tarihinde CHP'den istifa ettiğini açıklamıştı. İstifa sürecinde, CHP lideri Özgür Özel'e karşı hakaret davası açan Özarslan, ayrılış gerekçesinin kendisine yönelik hakaretler olduğunu öne sürmüştü.

Özel ise, Özarslan'ın yolsuzluk iddialarıyla ilgili soruşturmalardan ötürü parti değiştirme yoluna gittiğini ve uzun süre telefonlarına cevap vermediğini iddia etmişti. AKP yönetiminin, Özarslan'ın partiye katılımını değerlendirdiği ancak geçiş için bir süre bekletme kararı aldığı ileri sürülmüştü.

Özarslan, mahkemenin mutlak butlan kararıyla CHP Genel Başkanlığına atanan Kemal Kılıçdaroğlu'nun yeni MYK üyelerine tebrik çiçekleri göndermişti.

Haymana Belediye Başkanı Levent Koç ise dün CHP'den istifa ettiğini açıklamasından sadece birkaç saat sonra AKP'ye geçmişti. Koç'a rozetini, elini öptüğü Cumhurbaşkanı Erdoğan taktı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler