Ana içeriğe geç

Nihat Kahveci ABD maçı sonrası çıldırdı! 'Yeter' diyerek o isme ateş püskürdü

A Milli Takımımız, Dünya Kupası'nda gruptaki son karşılaşmasında ABD'yi 3-2 yenerek turnuvaya veda etti. Mücadeleyi değerlendiren Nihat Kahveci, o isme ateş püskürdü.

Nihat Kahveci ABD maçı sonrası çıldırdı! 'Yeter' diyerek o isme ateş püskürdü
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler