Fenerbahçe'nin olağanüstü seçimli genel kurul sürecinde adı sıkça teknik direktör adayları arasında geçen tecrübeli çalıştırıcı Aykut Kocaman, sessizliğini bozdu. Kamuoyunda yer alan yanıltıcı haber ve yorumlar üzerine bir açıklama yapma ihtiyacı hissettiğini belirten Kocaman, sarı-lacivertli kulübün teknik direktör tercihi aşamasında yaşanan perde arkasını aktardı.
‘16 HAZİRAN GECESİ İLETİŞİM ANSIZIN KESİLDİ’
Sürecin 1 Mayıs 2026 tarihinde Aziz Yıldırım'ın daveti üzerine başladığını kaydeden Aykut Kocaman, bu dönemde resmi bir paydaş olmamasına rağmen Oğuz Çetin ile birlikte Fenerbahçe'nin yeni sezon planlaması, transfer tercihleri ve kadro dengesi üzerine kapsamlı ve yoğun bir çalışma yürüttüklerini ifade etti. Teknik kadro değerlendirmesi aşamasında uzlaşı zemini arayışlarının sürdüğünü belirten Kocaman, "16 Haziran Salı gecesi saat 23.58'de Oğuz Çetin'le yaptığımız ve iyi dileklerle bitirdiğimiz telefon görüşmesi sonrası ansızın iletişim kesilmiştir. Ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun bir tercihte bulunduğu yönündeki haberler kamuoyuna medya aracılığıyla yansımış ve tarafım da bu yolla bilgi sahibi olmuştur" dedi.
‘SEÇİLMİŞ İRADENİN TERCİHLERİ İLE İLGİLİ SORUN OLAMAZ’
Bir spor kulübündeki başarı ve başarısızlıklarda en büyük payın, kararları ve tercihleri şekillendiren yönetimlere ait olduğunu vurgulayan tecrübeli teknik adam, kongre üyelerinin onayını alan yönetimin tercih hakkını kullandığını belirtti. Seçilmiş iradenin kararlarına saygı duyduğunu dile getiren Kocaman, göreve getirilen İsmail Kartal ve ekibine başarı dileklerini iletti.
‘KIRGINLIĞIM FENERBAHÇE SEVGİMİN ÖNÜNE GEÇMEZ’
Açıklamasının son bölümünde kulübe olan bağlılığına vurgu yapan Aykut Kocaman, şahsi kırgınlıkların arka planda kalması gerektiğini ifade etti. Kocaman, "Unutulmasın ki; gerek yıllar içerisinde gerekse de son dönem özelinde şahıslara olan kırgınlığım Fenerbahçe sevgimin önüne hiçbir zaman geçmemiştir. Fenerbahçe'nin menfaatlerinin her şeyden önce gelmesi bilinciyle, bu zorlu süreçte başarılı olunmasını canı gönülden temenni ediyorum" diyerek sözlerini tamamladı.