Donald Trump: NATO zirvesini Erdoğan düzenlemese gitmezdim
ABD Başkanı Trump, NATO Genel Sekreteri Mark Rutte ile Oval Ofis'te düzenlediği basın toplantısında gündeme ilişkin soruları yanıtladı. ABD-İran müzakerelerini ve 7-8 Temmuz'da Ankara'da düzenlenecek NATO Zirvesi'ni değerlendiren Trump, zirveye katılımıyla ilgili dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Türkiye dışında başka bir ülkede olsa NATO zirvesine gitmeyeceğini ifade eden Trump, "Erdoğan'a duyduğum saygı sayesinde gidiyorum" ifadelerini kullandı.
Yeni Şafak