Volkan Konak, KKTC’de sahne aldığı sırada geçirdiği kalp krizi sonucu 58 yaşında hayatını kaybetmişti. Usta sanatçının vefatının üzerinden bir yıl geçmesinin ardından eşi Selma Konak, katıldığı bir televizyon programında yaptığı açıklamalarla duygulandırdı.
Eşine duyduğu özlemi içten sözlerle dile getiren Selma Konak, hastanede yaşadığı o acı anları gözyaşları içinde anlattı.
"BEN HALA ATLETİYLE UYURUM"
Konak, “Hastanede açtırdım. ‘Ben yüzünü görmek istiyorum’ dedim. Çok kötüydü. Tabutun üzerinde Volkan Konak yazıyordu. O an bağırmaya başladım. ‘Senin ismin buraya mı yazılacaktı? Billboardlara yazılan Volkan Konak’ın adı şimdi tahtanın üzerinde mi olacaktı?’ dedim” ifadelerini kullandı.
Selma Konak, eşinin ardından yaşadığı derin boşluğu da samimi sözlerle paylaştı. Acısının hâlâ ilk günkü kadar taze olduğunu belirten Konak, “Ben hâlâ atletiyle uyurum. Yıkamadım, yastığımın altına koyup öyle yatarım. Rüyamda Volkan’ın cenazesini gördüm…” sözleriyle duygularını dile getirdi.