Ana içeriğe geç

Orkun Kökçü, ABD galibiyetini değerlendirdi! "Onurumuzu ve şerefimizi kurtardığımızı düşünüyorum"

2026 Dünya Kupası'nda heyecan devam ediyor. Grubundaki ilk iki maçta aldığı mağlubiyetlerle turnuvaya veda eden Türkiye, üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etmeyi başardı. Maçın ardından açıklamalarda bulunan milli futbolcu Orkun Kökçü, "Bu maçtan galibiyetle ayrılmak bizim için çok önemliydi. Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Onu kurtardığımızı düşünüyorum" dedi.

Orkun Kökçü, ABD galibiyetini değerlendirdi! "Onurumuzu ve şerefimizi kurtardığımızı düşünüyorum"
TGRT Haber
16

2026 Dünya Kupası'nda heyecan sürüyor. 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda mücadele eden Türkiye, ikinci haftanın sonunda elendiği turnuvada D Grubu'ndaki son maçında ABD ile karşı karşıya geldi.

Maçın 3. dakikasında 1-0 yenik duruma düşen ve ilk yarıyı Arda Güler ve Orkun Kökçü'nün golleriyle 2-1 önde tamamlayan ay-yıldızlılar, karşılaşmayı 90+8. dakikada Kaan Ayhan'ın attığı golle 3-2 kazandı ve Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti.

ABD maçıyla birlikte Dünya Kupası'ndaki ilk galibiyetini ve puanlarını alan Türkiye, dev organizasyonu 3 puanla tamamladı.

"ORTADA ONURUMUZ VE ŞEREFİMİZ VARDI"

A Milli Takım'ın ABD karşısında ikinci golünü atan Arda Güler, mücadelenin ardından TRT Spor'a açıklamalarda bulundu.

Orkun Kökçü açıklamasında, "Bu maçtan galibiyetle ayrılmak bizim için çok önemliydi. Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Onu kurtardığımızı düşünüyorum. Buraya gelene kadar herkesin kendine özeleştiri yapması lazım. Bunu ülkemiz hak etmedi, biz hak etmedik. Çok şey denilebilir aslında ama şu an zamanı değil. Herkes duygusal anlamda yüksek. Ülkemizi az bir şey sevindirebildiysek bugün çok mutluyuz. Bu da bir deneyim oldu tabii. İnşallah devamı da gelir, nice kupalara katılırız." ifadelerini kullandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler