Montella, “98. dakikada Kaan'ın sevinci, hepimizin sevinci... Bu maça nasıl hazırlandığımızı gösteriyor. Milli takımımız bunu hak etmiyor. Hem takım hem başkan için çok iyi oldu. Herkes gibi ben de duygusallaştım. Bu galibiyeti almak çok önemliydi çünkü onurumuz için oynadık. Başardık ve mutluyuz” dedi.
İtalyan çalıştırıcı, “Aslında şuna çok inanıyorum; kimi çağırdıysak oynayabilecek durumda. 1. dakikadan sonra gol yedik. Biz ne yaptığını bilen bir takım olmasaydık maçı çeviremezdik. Bunu herkese gösterdik. İlk 2 maçta da bu ruhu sergiledik ama futbolda bazen olmuyor” diye konuştu.
Montella, “Futbolcularımın hiçbir zaman bu kadar spesifik saldırıları hak ettiğini düşünmüyorum. O yüzden bu galibiyeti aldıkları için mutlu oldum” şeklinde konuştu.
Detaylar gelecek...