Ana içeriğe geç

Açık alanda çok sayıda bozuk içecek ele geçirildi: Şanlıurfa'da gıda denetimi

Şanlıurfa'da, Eyyübiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin gıda toptancısı denetimlerinde ele geçirilen son tüketim tarihi geçmiş yaklaşık bir kamyon içecek imha edildi. Halk sağlığı açısından riskli bulunan ürünlere imha edilmek üzere el koyan ekipler, ilgililer hakkında yasal işlem başlattı.

Açık alanda çok sayıda bozuk içecek ele geçirildi: Şanlıurfa'da gıda denetimi
Gzt
Kaynağa Git

İlgili Haberler