Dışişleri Bakanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre, Fidan'ın, Katar Başbakanı Al Sani ile yaptığı telefon görüşmesinde, ABD ve İran arasında dün İsviçre'de ilk oturumu gerçekleştirilen barış müzakereleri konusunda değerlendirmede bulunuldu.
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Katar Başbakanı Al Sani ile görüştü
Bülten Abonelik
Hürriyet
16