Ana içeriğe geç

Survivor 2026'da üçüncü olmuştu! Ramazan Sarı'dan yarışma sonrası ilk paylaşım

Survivor Ünlüler Gönüllüler 2026'da İstanbul'daki dörtlü finalde rakibi Nagihan Karadere'ye yenilerek üçüncü olan Ramazan Sarı, sosyal medya hesabından ilk paylaşımını yaptı.

Survivor 2026'da üçüncü olmuştu! Ramazan Sarı'dan yarışma sonrası ilk paylaşım
Milliyet
16

HABER MERKEZİ - 1 Ocak'ta başlayan sevilen yarışma programlarından Survivor'da şampiyon 19 Haziran gecesi İstanbul'da yapılan final gecesinde kesinleşmişti. 18 Haziran tarihli Survivor'da yarı final heyecanı yaşanmıştı. Nagihan Karadere, Ramazan Sarı ve Mert Nobre Survivor'da finalist olmak için parkurda kıyasıya mücadele etmişti. Oyunlar sonrası Survivor'da finale çıkan isimler Nagihan ve Nobre olmuştu.

Başarılı yarışmacılar Nagihan Karadere ve Mert Nobre, Survivor 2026 şampiyonu olmak için parkurda karşı karşıya gelmişti. Final gecesinde Survivor 2026 şampiyonu Mert Nobre olmuştu.

''HAYATIM BOYUNCA UNUTAMAYACAĞIM''

Dörtlü finalde rakibi Nagihan Karadere'ye yenilerek Survivor 2026'yı 3. olarak bitiren Ramazan Sarı, sosyal medyadan ilk paylaşımını yaptı.

Yarışmadan yer aldığı kareleri yayımlayan Sarı, mesajında; ''Hayatım boyunca unutamayacağım bir yolculuğun sonuna geldim. Survivor’a adım attığım ilk günden itibaren elimden gelenin en iyisini yapmaya, mücadeleden asla vazgeçmemeye çalıştım. Bazen kazandım, bazen kaybettim ama her zaman sonuna kadar savaştım. Bu süreç bana sadece fiziksel dayanıklılığı değil; sabrı, özlemi ve güçlü kalabilmeyi de öğretti. Zorlu parkurlarda döktüğüm her ter damlası, verdiğim her mücadele ve yaşadığım her an benim için çok değerliydi. Burada kazandığım tecrübeler ve biriktirdiğim anılar ömür boyu benimle olacak. Bana inanan, destek mesajlarıyla güç veren, ekran başında dualarını ve sevgisini eksik etmeyen herkese yürekten teşekkür ederim. Survivor benim için bitti ama mücadelem bitmedi. Yeni başlangıçlarda yeniden görüşmek üzere'' ifadelerini kullandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler