Ana içeriğe geç

Düzce’de Fener alayı

Şampiyonluk özlemine son vermek için kenetlenen Fenerbahçe yeni sezonun ilk kampı için Düzce Topuk Yaylası’na geldi. Teknik direktör İsmail Kartal ve oyunculara taraftarlar sevgi gösterisinde bulundu.

Düzce’de Fener alayı
Posta
16

Efsane Başkan Aziz Yıldırım’ın göreve dönmesiyle şampiyonluk özleminin biteceğine olan inancı pekiştiren Fenerbahçe, tüm takımlardan önce topbaşı yaptı. Henüz yeni bir transfer yapılmasa da Yıldırım ve İsmail Kartal’a inanan taraftarlar Düzce Topuk Yaylası’na gelen takımı coşkuyla karşıladı. Fenerbahçe, ilk antrenmanını yaparken sakatlıkları bulunan Skriniar ve Asensio takımdan ayrı çalıştı.

KARTAL’A ÖZEL İLGİ

Bayrağını kapan, formasını giyen, çocuğunu kucağına alan öğlen saatlerinde Düzce’ye gelen takımı karşıladı. Kaynaşlı gişelerinden hemen sonra takım otobüsünü durdurarak tezahüratlarda bulunuldu. Yıldırım gibi evine dönen İsmail Kartal’a taraftarlar çiçek verdi.

KÜÇÜK AZİZ YILDIRIM

Fenerbahçe’yi Düzce’de karşılayanlar arasında minik Aziz Yıldırım da vardı. Aile hem hemşehrisi hem de hayran oldukları başkan Aziz Yıldırım’ın ismini oğullarına vermiş.

KARTAL’I TV’DEN ÖĞRENDİM

Fenerbahçe’nin teknik direktörü olacağına kesin gözüyle bakılan Aykut Kocaman, İsmail Kartal kararını herkes gibi televizyondan öğrendiğini söyledi

Başkanlık yarışı sırası ve sonrasında Aziz Yıldırım hep Aykut Kocaman’ı işaret etmişti. Sonrasında ise sürpriz bir kararla İsmail Kartal’da karar kılındı. Kocaman’ın son görüşmede Anadolu ekiplerinde oynayan birkaç futbolcuyu istediği, Yıldırım’ın ise, “Bizim hedefimiz büyük, 10 yıldır hiç değişmemişsin, seninle olmayacak” dediği iddia edildi. Bir başka iddia da, Aykut Kocaman’ın yardımcı olarak istediği Fahrudin Ömerovic’i Yıldırım’ın istememesi nedeniyle anlaşma olmadığı yönünde. Son ana kadar Aykut Kocaman konuşulurken, 18 Haziran’da İsmail Kartal açıklandı.

1.5 AY PLANLAMA YAPILMIŞ

Aykut Kocaman sessizliğini bir hafta sonra bozdu. Kocaman, tarih ve saat vererek süreci şöyle açıkladı: “1 Mayıs 2026 Cuma günü Sayın Aziz Yıldırım’ın daveti üzerine başlayan ve sonrasında Sayın Oğuz Çetin’le yoğun ve uyumlu bir çalışmamız olmuştur. Ancak finalde teknik kadro değerlendirmesi sırasında uzlaşı zemini arayışımız sürerken 16 Haziran Salı gecesi saat 23.58’de Oğuz Çetin’le yaptığımız ve iyi dileklerle bitirdiğimiz telefon görüşmesi sonrası ansızın iletişim kesilmiştir. Ertesi gün tercihi herkes gibi medya yoluyla öğrendim.”

BAŞARILAR DİLİYORUM

“Daha önce de söyledim, kulüplerde başarısızlığın büyük payı yönetimindir. Çünkü kararları onlar verir. Fenerbahçe kongre üyelerinin onayını almış yönetim tercihini kullanmıştır. Tercih edilen İsmail Kartal ve ekibine başarılar diliyorum. Şahıslara olan kırgınlığım Fenerbahçe sevgimin önüne hiçbir zaman geçmemiştir. Fenerbahçe’nin menfaatlerinin her şeyden önce gelmesi bilinciyle, bu zorlu süreçte başarılı olunmasını canı gönülden temenni ediyorum.”

Kaynağa Git

İlgili Haberler