Ana içeriğe geç

Kano ile göle açılan 2 kişi için ekipler seferber oldu: Sağ olarak bulundular

Burdur Gölü'nde kano ile açıldıktan sonra kendilerinden haber alınamayan biri üniversite öğrencisi iki kişi için geniş çaplı arama kurtarma çalışması başlatıldı. Ekipler, gölde karadan, sudan ve termal dron desteğiyle mutlu sona ulaştı. Valilik gençlerin sağ olarak bulunduğunu açıkladı

Kano ile göle açılan 2 kişi için ekipler seferber oldu: Sağ olarak bulundular
Yeniçağ
16

Olay, saat 16.00 sıralarında Burdur Polis Göl Tesisleri mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, İlyas köyünden arkadaşlarını arayan, biri Moğolistan uyruklu yaklaşık 40 yaşlarında erkek ile 22 yaşındaki üniversite öğrencisi kadın, saat 16.00 sıralarında kano ile Burdur Gölü'ne açıldıklarını, saat 18.30 sıralarında ise Lisinia bölgesinden çıkış yapacaklarını bildirdi.

Belirtilen saatte kendilerinden haber alamayan yakınlarının ihbarı üzerine bölgeye polis, sağlık, AFAD ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Olay yerine ulaşan ekipler, gölde kaybolduğu değerlendirilen 2 kişiyi bulmak için arama kurtarma çalışması başlattı.

'SAĞ OLARAK BULUNMUŞTUR'

Burdur Valiliği'nden yapılan açıklamada, "Burdur Gölü’nde kaybolan vatandaşlarımız, ekiplerimizin yürüttüğü çalışmalar sonucunda Karakent mevkiinde sağ olarak bulunmuştur. İlk belirlemelere göre vatandaşlarımızın sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilmiştir" denildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler