Aydın Buharkent’te 3 yaşındaki A.D evinde bulduğu tineri içti. Fenalaşan küçük çocuk hastaneye kaldırıldı. Bu acı olay ise ailelerin bu tarz ürünleri evde bulundururken iki kez düşünmesi gerektiğini gözler önüne sermiş oldu.
Yoğun bakımda tedavi ediliyor
A.D., evde yanlışlıkla tiner dolu şişeyi başına dikip, içti. Bir süre sonra fenalaşınca durumu fark eden yakınları, A.D.'yi Buharkent Devlet Hastanesi'ne götürdü. A.D., buradaki ilk müdahalenin ardından Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Yoğun bakım ünitesine alınan A.D.'nin tedavisi sürerken, olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.