Ana içeriğe geç

Gayriihtiyari silahı çektim

Futbolcu Kaan Kundakçı'nın ölümüne ilişkin ilk duruşmada Sanık Alaattin Kadayıfçıoğlu, “Kendimi korurken gayriihtiyari silahı çektim” dedi.

Gayriihtiyari silahı çektim
Akşam
16

Ümraniye'de 19 Mart gecesi futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı'nın öldürüldüğü silahlı saldırıya ilişkin dava görülmeye başlandı. Sanıkların ilk kez hakim karşısına çıktığı duruşma öncesi rapçi Vahap Canbay ve Kundakçı ailesi arasında tartışma çıktı. Sanık Alaattin Kadayıfçıoğlu, Aleyna Kalaycıoğlu ve annesi Zuhal Kalaycıoğlu hakknda müebbet hapis isteniyor.

Tutuklu sanık Alaattin Kadayıfçıoğlu "Aleyna ile 2-3 hafta önce sevgili olduk. Ben aslında Aleyna'yı annesinden almaya gittim, şahısların orada olduğunu bilmiyordum. Olay sırasında şahıs diğeri beni içeri çekti. Kendimi korurken gayriihtiyari silahı çektim. Elim tetikte değildi kimseye silah doğrultmadım" dedi.

ANNEYLE YÜZLEŞME

Acılı anne Ülker Kundakçı söz alarak Kalaycıoğlu'na, "Çocuğumun ölümüne neden oldun. Çocuğuma mesajda neden 'ayakçı' dedin?" diye sordu. Kalaycıoğlu ise gözyaşları içinde, "Ben kahroldum, öyle söylemedim. İfadeye yazaöyle yazılmış" diye cevap verdi.

'ALAATTİN SEN NE YAPTIN'

Tutuklu sanık şarkıcı Aleyna Kalaycıoğlu ise eski sevgilisi Canbay'ın barışmak istediğini, Kundakçı'nın da arabuluculuk için stüdyo önüne geldiğini belirterek şunları söyledi; "Alaattin araçtan indi 'sadece konuşacağım' dedi, silah patlayınca şok oldum. Araca binince silah gördüm ve 'Alaattin ne yaptın' dedim."

Kaynağa Git

İlgili Haberler