Galatasaray'da transfer döneminin başlamasının ardından gözler takımdan ayrılacak ve takviye edilecek isimlere çevrilirken sarı-kırmızılı yönetim, 20 milyon euroluk futbolcu alacaklarını ödemeyi planlıyor.
UEFA'YA BORÇSUZLUK KAĞIDI GÖNDERİLECEK
Türkiye Gazetesi'nin haberine göre sarı-kırmızılılarda yönetim, transferden ziyade önceliği takıma verdi. Başarılı takımı mağdur etmeme kararı alan yönetim, futbolculara 15 Temmuz’a kadar ödeme yapacak. İki aylık taksitler hesaplara yatırılacak ve UEFA’ya borçsuzluk kâğıdı verilecek. Toplam rakamın ise yaklaşık 20 milyon euro civarında olduğu öğrenildi.
İKİ SPONSORDAN TOPLAM 15 MİLYON EURO
Öte yandan ligde üst üste beşinci şampiyonluk hayali kuran, Şampiyonlar Ligi’nde de çıtayı daha da yukarı çeken G.Saray, sponsorluk gelirlerine devam ediyor.
Sarı-kırmızılılar, iki şirketle sözleşme uzattı. Forma sponsorluğundan G.Saray Kulübü’nün kasasına sezon başına 15 milyon euro girecek. Başarıya paralel olarak kulübün marka değerini de yukarı çeken yönetim, kulübe yeni kaynaklar oluşturmaya devam edecek.