Ana içeriğe geç

İstanbul'da büyük su kesintisi: İSKİ duyurdu! İki ilçede 14 saat su yok

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), altyapı iyileştirme çalışmaları kapsamında Kağıthane ve Sarıyer ilçelerinde ikamet eden vatandaşları 14 saatlik zorunlu bir su kesintisine karşı uyardı. Kağıthane-Çeliktepe isale hattında gerçekleştirilecek olan kritik bağlantı işlemleri sebebiyle planlanan bu kesinti, yarın öğleden sonra başlayarak ertesi günün ilk saatlerine kadar etkili olacak.

İstanbul'da büyük su kesintisi: İSKİ duyurdu! İki ilçede 14 saat su yok
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler