Bakan Ersoy ilk kez açıkladı: Sirkeci Garı bambaşka bir kimliğe kavuşuyor
Sirkeci Garı’nda restorasyon ve dönüşüm çalışmaları sürüyor. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, tarihî gar sahasının ulaşım işlevini koruyarak kütüphaneler, sanat ve etkinlik alanlarıyla yaşayan bir kültür adasına dönüştürüleceğini açıkladı. Ersoy, özgün mimarisiyle yeniden ihya edilen Sirkeci’nin İstanbul’un yaşayan tarih alanlarından biri haline geleceğini söyledi.
Yeni Şafak