İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’nin talimatıyla hazırlanan düzenleme ile ön cama monte edilen telefon tutucular serbest hale geldi.
Araç kameraları ve multimedya sistemler için de karar verildi.
Araçlardaki multimedya ekranlara ve hoparlörlere ceza uygulanması tartışmalarına son veren yeni yönetmelikle, ön cama monte edilen telefon tutucular da resmen serbest hale geldi.
Araç kameraları da belirlenen ölçüde kullanıldığında ceza kesilmeyecek.
ARAÇ SES SİSTEMLERİNDE YENİ KRİTER
Araç içi ses sistemleriyle ilgili de cezalar artık sesin aracın dışına çıkması durumunda kesilecek.
Multimedya sistemleri araç görüşünü engellemiyorsa serbest olacak ve ceza kesilmeyecek.
Haber Kaynağı : 12punto