TİM’in İstanbul’da düzenlenen 33. Olağan Genel Kurulu’nda yapılan seçime tek aday olarak katılan Gültepe, ikinci kez TİM Başkanı seçildi. Zorlu bir süreçte ihracat ailesinin gösterdiği birlik ve dayanışmanın çok anlamlı olduğunu vurgulayan Gültepe, şöyle dedi:
“Küresel ve ulusal ölçekteki zorluklara rağmen dört yılın hepsinde hem mal hem de hizmet ihracatını artırmayı başardık. Yapısal dönüşümün temellerini güçlendirdik. İkinci dört yıl ise Türkiye’yi ihracatta ilk 10 ülke arasına çıkarma hedefinde hızlanma dönemi olacak.
Her yıl düzenleyeceğimiz milli ihracat haftasında ekosisteminin tüm paydaşlarını bir araya getirip Türkiye’nin üretim gücünü küresel vizyonla buluşturacağız” dedi.