Ana içeriğe geç

Soykırımcı Netanyahu'dan askerlerine ABD mesajı: "Kurtulmak zorundayız"

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, işgalci ordunun askerlerine yaptığı ziyaret sırasında ABD'yle ilgili çarpıcı ifadeler kullandı. Netanyahu, silah ve teknolojide ABD'ye olan bağımlılıktan kurtulmak zorunda olduklarını söyledi.

Soykırımcı Netanyahu'dan askerlerine ABD mesajı: "Kurtulmak zorundayız"
TGRT Haber
16

İşgalci İsrail devletinin başbakanı Binyamin Netanyahu, Filistin bölgesi West Bank’de İsrail askerlerini ziyareti sırasında açıklamalarda bulundu.

"NEREDE OLACAĞIMIZ, GÜCÜMÜZE BAĞLI"

İran'a karşı ağır darbeler indirdiklerini söyleyen Netanyahu, "Henüz bitmiş değil, ama bu bizim gücümüze bağlı. 30 yıl sonra nerede olacağımız, gücümüze bağlı olacak. Bu nedenle şu anda yaptığımız şey büyük bir güç inşa etmektir” diye konuştu.

"ABD'YE BAĞIMLILIKTAN KURTULMAK ZORUNDAYIZ"

Silahlanmada bağımsızlık vurgusu yapan Netanyahu, “Silahlanmada bağımsızlık istiyorum. ABD’li dostlarımızdan aldığımız ve yıllar boyunca benim de temin ettiğim destek için derinden minnettarım. Bugün şunu söylüyorum: Kendi bağımsız silahlanma ağımıza ihtiyacımız var. Kendi silahlarımızı üretmeliyiz" dedi.

TEKNOLOJİ VE BAĞIMSIZLIK VURGUSU

Bağımlılıktan kurtulmak, ülkenin gücünü giderek artırmak, teknolojiyi giderek daha fazla entegre etmek zorunda olduklarının altını çizen Netanyahu, "Çünkü nihayetinde nerede olacağımızı belirleyecek olan budur" ifadelerini kullandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler